W przypadku praktycznych gadżetów reklamowych równie ważne będzie to, jak one wyglądają. Chodzi o to, że klienci nie będą chcieli przyjmować gadżetów reklamowych, jeśli będą mało atrakcyjne pod względem wizualnym. W takim wypadku nie wystarczy sam fakt, że przygotowało się produkty codziennego użytku, z których każdy może korzystać. Dlatego właśnie planując wprowadzenie do kampanii reklamowej upominków dla klientów, koniecznie trzeba o tym wszystkim pamiętać. Co więcej, wszelkiego rodzaju nadruki na powierzchni wybranych produktów nie mogą ograniczać się tylko i wyłącznie do haseł reklamowych i tym podobnych elementów ściśle powiązanych z promocją oraz reklamodawcą. Takie produkty muszą także być udekorowane w sposób, który zainteresuje potencjalnych odbiorców kampanii reklamowej oraz oferty reklamodawcy.Najpierw jednak niezbędne będzie określenie, z jakich produktów codziennego użytku planuje się skorzystać w ramach kampanii reklamowej. Jeśli chodzi o kubki reklamowe, to spełniają one wszystkie kryteria, a do tego są wykorzystywane przez niemalże każdego człowieka. Dzięki temu znacznie zwiększa się prawdopodobieństwo, że tego rodzaju produkty, jako gadżety reklamowe będą skutecznie wspierały i rozprzestrzeniały informacje dotyczące kampanii reklamowej oraz samego reklamodawcy.
Nie mniej jednak by to było możliwe, to kubki reklamowe muszą ciekawie wyglądać. Nie chodzi tutaj wyłącznie o to, by całość miała niebanalne i zgodne z kampanią reklamową nadruki haseł i grafik promocyjnych. Owszem są to elementy obowiązkowe, ale nie jedyne, jakie się w tym miejscu powinny znaleźć. Dlatego właśnie na powierzchni takich gadżetów reklamowych warto umieścić wory, które zwrócą na siebie uwagę.
Jednym słowem, jeśli Kubki reklamowe będą miały na swojej powierzchni paski, kropki czy kratkę to jest większa szansa na to, że tak przygotowane upominki będą cieszyły się zainteresowaniem wśród odbiorców kampanii reklamowej. Wszystko to dlatego, że im lepiej udekorowane gadżety reklamowe, tym większa ich szansa na to, że praktycznie każdy, kto znajdzie się ich zasięgu, na pewno je zauważy.