Prowadząc hurtownie zabawek albo sklep z zabawkami warto w jakiś sposób zachęcić klientów do skorzystania z oferty, którą Państwa firma jest w stanie przedstawić. Pomóc w tym mogą różne metody. Oprócz drukowanych ulotek, które raz w tygodniu są roznoszone do domów na osiedlach w mieście, w którym Państwo stacjonują, przez lokalne radio i po poszerzanie reklamy o gazety czy nadruki na autobusach. Dodawanie drobnych upominków do zamówień również zaowocuje reklamą przekazywaną z ust do ust bądź poprzez zauważenie loga firmy na gadżecie u innego dziecka. Gadżety dla dzieci nie obciążą budżetu przeznaczonego na reklamę, a będą miały pozytywny wydźwięk w konsekwencji.
Najlepsze pomysły na gadżety dla dzieci:
– Wkładki chłodzące. Dzięki nim domowa apteczka zostanie uzupełniona o sympatyczny element ze zwierzątkiem, który przyjdzie z pomocą w razie poparzenia lub skaleczenia, które bardzo często nękają „głodne” poznawania świata pociechy. Płacz cierpiącego dziecka to nic przyjemnego, a kojenie bólu zapewnią właśnie wkładki o niskim koszcie. Będzie można je dołączać na wszelki wypadek do sprzedawanych deskorolek czy innych zabawek, których użytkowanie grozi drobnym urazem.
– Skarbonka. Nauczy dziecka oszczędności od najmłodszych lat. Każdy w dzieciństwie miał taki gadżet i nie mógł doczekać się nadejścia dnia, w którym skarbonka zostanie rozbita. Dostępna w kilku kolorach pozwoli na wybór.
– Piłka. Rozwijanie pasji do futbolu u małego dziecka to zawsze spora frajda dla rodziców. W tych czasach zawziętymi piłkarzami są nie tylko chłopcy, ale także dziewczynki, więc ten upominek trafi w szerokie gusta. Ewentualnie, gdy dziewczynka nie wykaże zainteresowanie piłką, można zamienić ją na skakankę, która nigdy nie wypadnie z kanonu przedmiotów obowiązkowych do nabycia w czasach szkoły podstawowej!
Jest jeszcze wiele innych opcji na gadżety dla dzieci, które będą miały nadrukowane logo firmy. Sklepy z zabawami oraz hurtownie i tak oferują te rzeczy w swoim asortymencie, jednak kilka darmowych sztuk z nazwą danej firmy gwarantuje nowych klientów.