Współczesne kampanie reklamowe dalece odbiegają od tych, które zostały prowadzone na początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, gdy w naszym kraju dopiero zaczynała rozwijać się gospodarka wolnorynkowa. Wówczas niemalże każdy wyprodukowany artykuł szybko znajdował swojego nabywcę. Po latach kryzysu i przysłowiowych sklepowych pustek, polskie społeczeństwo z dużym entuzjazmem przyjmowało wszystkie polskie produkty. Z czasem jednak wolność gospodarcza doprowadziła do szybkiego rozwoju polskiej przedsiębiorczości, a tym samym do wielkiej konkurencji.
Historia i siła gadżetów reklamowych
Zapewne wielu z nas pamięta jeszcze słynną reklamę fluorescencyjnego pumeksu Purocolor, która była prawdziwym telewizyjnym hitem roku 1989. Biorąc pod uwagę fakt, że ówczesny rynek marketingowy w zasadzie nie istniał, sukces przedmiotowej reklamy był w zasadzie pewny od samego początku. Z czasem siła reklamy zaczęła być bardziej doceniana przez kolejnych przedsiębiorców, którzy zaczęli szukać nowych dróg dotarcia do klientów. W ten sposób na rodzimej scenie handlowej pojawiły się gadżety reklamowe. Pierwsze z nich podobnie jak pierwsza reklama, budziły ogromne uznanie klientów, mimo iż nie stanowiły dużej wartości. Z czasem jednak wraz z rosnącą konkurencją, wzrosło również zapotrzebowanie na coraz bardziej oryginalne gadżety. W ten sposób w kampaniach reklamowych pojawiły się nie tylko znane od lat, ścienne kalendarze, ale również oryginalne breloczki, ceramika reklamowa, drobny sprzęt elektroniczny, galanteria skórzana, pióra i wiele innych.
Elegancka ceramika reklamowa
Mówiąc o ceramice wykorzystywanej w celach promocyjnych, najczęściej mamy na myśli zwykłe kubki z nadrukami, które przez wiele lat skutecznie promowały polski biznes na targach handlowych i branżowych wystawach. Z czasem jednak wzrosły wymagania względem nowatorskich gadżetów reklamowych i stosowania nowych rozwiązań w tym zakresie. Nie oznacza to jednak sytuacji, w której ceramika reklamowa odeszła do lamusa. Wręcz odwrotnie – porcelanowe gadżety zostały nowe oblicze i stałe się idealnym źródłem dotarcia do poważnych biznesowych partnerów. Mowa o bardzo eleganckich serwisach do kawy ozdobionych delikatną grafiką logo producenta. Dzięki temu stanowią idealny prezent dla kontrahenta, a jednocześnie skuteczny nośnik reklamy.
Dzieki serdeczne, super wpis.